Azon gondolkoztam, hogy téged mi hátráltathat a legjobban az online értékesítésed sikerében? Vajon nálad is hónapokig tart egy online projekt elindítása? Vajon nálad is előfordul, hogy akadályokba ütközöl?
A videóm hossza 1 perc 28 másodperc.
Problémás a kommunikáció a marketingessel, programozóval, a beszállítóval, a partnerekkel, mert el vannak havazva és ezért csúszik a te terved megvalósítása? Túlvállalták magukat? Vagy csak egyszerűen minden weboldallal, értékesítéssel kapcsolatos ötlet kivitelezésed döcög?
Mondd el mi vonatkozik rád, azzal, hogy egy kattintással szavazol. Vagy javíts ki ha tévedek!
Loading ...
Ugye tudod, ha meg akarod nyerni és ingyen elvinni a tréninget, akkor csak tippelned kell. Klikk ide, a lap alján lehet tippelni. Csak egy tipp és a tiéd lehet a fejlesztésem!
Eltaláltam az akadályozó tényezőket? Javíts ki ha tévedek. Írd ide a hozzászólásodat, mert érdekel a véleményed. A kérdésekre válaszolok.
A programozókról én is tudnék mesélni!!!
Szervusz Norbert!
Partnerekről én is tudnék mesélni, akikkel rossz tapasztalatunk volt.
A legrosszabb a bizonytalanság az egészben. Van egy szerződésed a partnerrel, de igazából nem sokat ér. Nekem sokszor az adott szó fontosabb!
Üdv:
Lajos
Volt már nekem is ilyen tapasztalatom… Kinek van még problémája a fenti területekkel? Vagy más téren van gondod? Akkor szólj hozzá!
nagyon sokszor ot kezdődik a baj, hogy a megrendelő területek nem tudják pontosan briefelni az elvárt munkát, mert a fejecskéjükben csak egy képlékeny elképzelés van körvonalakban. Így a készítés közben illetve egy-egy elkészült munkánál érkeznek utólag a jobbnál jobb öteletek, amelyek teljesen megborítják az eddigi munkát.
Az IT “kockaságán” is sok minden eltud húzódni, ha az ember rosszul választ és a sprogramozásnak nincsenek javaslatai a megoldásokra, problémákra.
Kedves Levente,
Igen, kézben kell tartani a dolgokat.
Az ilyen problémás helyzeteket úgy előzöm meg, hogy terv és koncepció szerint dolgozom, amelyek mögött tapasztalatok és olykor pofára esések is vannak. 🙂
De a nem várt kudarcok is előre visznek, mert nagyon sokat lehet belőlük tanulni.
Üdv:
Norbi
Nekem sok ötletem van, amiket szeretnék megvalósítani. De mindig a webfejlesztésre kell várni és ebből már kezd nagyon elegem lenni, mert telnek a napok hetek, hónapok, de a munka meg nem halad. Az ötleteket idővel más is megvalósítja és akkor már nincs értelme belefogni a kivitelezésbe! A lényeg, hogy az idő telik a munka meg nem halad.
Kedves Ancsa,
A soraidat olvasva, mint a korábbi gondolataimba láttál volna… 5 évvel korábban pontosan ilyen problémákkal küzdöttem! Akkor döntöttem el, hogy megtanulom az ötleteim kivitelezését, mert így a saját tempómban tudok haladni. 🙂
Az idő a legnagyobb hátráltató. Én mindent magam csinálok. Honlap, seo, marketing stb…
Valami mégis hiányzik, de nem tudok rájönni, hogy mi!
Kedves Zsuzsanna!
Sokkal rugalmasabb tudsz lenni, ha a weboldalad kezelését, építését házon belül oldod meg. Ugyanakkor, ha nincs meg a kellő tudás hozzá, akkor a nyomozás, információgyűjtés hónapokat vihet el…
Üdv:
Norbi
Szia!
Márciusban kezdtem vállalkozni, Gyes mellett. Szépen indultunk, hónapról-hónapra duplázódott a bevétel, egyre több munkánk volt. Meglepő módon sok rendelést kaptunk az online megrendelő felületről is (havi 1-2 indulóként szerintem nem rossz). Most családi okok miatt bizonytalan ideig szüneteltetjük a vállalkozást, de amint tudjuk, folytatni fogjuk, remélhetőleg augusztus környékén. Van esetleg valami tipped, hogy milyen trükkel tudnánk továbbra is az emberek fejében maradni? Zöldterület fenntartás a profil, épp a főszezonban ütött be a baj… A megrendelések jönnek, mi meg nem tudunk menni dolgozni… Kiadjam másnak? De akkor a jövőben félő, hogy Őt fogják keresni, nem minket.
Köszi: Évi
Kedves Évi!
Ez elég nagy probléma, ha nem tudsz szolgáltatni. Mindenképpen meg kell tartani a meglévő ügyfeleket, ezért egy megbízható személyt kell keresned, akire tudjátok delegálni a munkákat. Akár az augusztusi folytatást is figyelembe véve és őt akkor felvenni vagy megtartani a vállalkozásban.
Sőt az ősz folyamán lehetne kapcsolódó szolgáltatásokat is bevezetni, valamint marketing megoldásokkal további új ügyfeleket szerezni. Lehetne regionális szórólapozás, helyi média megjelenés, de akár egy Google AdWords kampányt is be lehet annyira pontosan lőni manapság már, hogy csak a neked érdekes területen lévők lássák a hirdetést.
Üdv:
Norbi