Gyémánteső

A reggeli kávét kortyolgatva ma is megnyitottam a kedvenc hírportálomat…

Ott olvasgattam az utóbbi hét tudományos felfedezéseiről, mert ilyenkor reggelente adok magamnak egy kis felkészülési időt a szervezésre. Aztán egy hírre felkaptam a fejem, mert eléggé irreálisnak tűnt!

Gyémánteső

Gyémánteső

“Gyémánteső a Szaturnusz és Jupiter bolygókon… Amerikai tudósok az óriásbolygók legfrissebb légköri adataiból kiszámították, hogy elég gyakoriak a gyémántesők! Évente kb. 1.000.000 tonna gyémánt keletkezik a Szaturnuszon!”

Elképesztő egy felfedezés, amelyet mindenképpen szerettem volna veled is megosztani, mert egyébként biztosan kiröhögnél bárkit, akitől ilyesmit hallasz… De ez egy tudományos tény, igaz? Itt egy kis videó is.

Te is szívesen lapátolnál gyémántokat a Szaturnuszon? Lássuk be, hogy egy magyar vállalkozónak nem sok esélye van oda eljutni, pedig ez biztosan bomba üzlet lehetne.

De mi köze a gyémántnak és az esőnek az online marketingedhez?

A gyémánt egy különleges technika az én olvasatomban, amellyel más vállalkozók előtt jársz. Az eső pedig egy marketing kampány, amelynek a segítségével eléred a potenciális vásárlókat. Az eredmény pedig, hogy ez az eső viharként vonzza be a vásárlókat a webes boltodba.

Persze nem könnyű ilyen technológiákat találni vagy kitalálni…

Neked mennyire megy az ilyen ötletelés?

Írd meg a blogomban, mert kíváncsi vagyok a véleményedre. Kérdezni is lehet és válaszolni is fogok.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/pallasc1/public_html/yesweb.hu/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

Gyémánteső” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ha leülök egy fehér lap elé, akkor biztosan semmi sem jut eszembe. Lehet, hogy nem vagyok elég kreatív?

    1. Kedves Marika,

      Tudom mire gondolsz… Nekem is vannak napjaim, amikor órákig tudnék így ülni a fehér lap felett. Segít a görcsölés? Ezt nem kell erőltetni, mert úgy sem fog menni. Szerinted mi a megoldás? Hogyan tudsz jókat ötletelni? Azt neked kell felfedezned, mert nem vagyunk egyformák. Nekem a csoki, sajt, egy jó kávé, lelkesedés sokat segít a kreatív munkákban. Nálam az is előfordul, hogy éjszaka jut valami ütős az eszembe, akkor gyorsan leírom az ágyam mellé készített kis noteszembe, mert reggelre elfelejteném. Ilyen a gondolat… Gyorsan meg kell ragadni, nehogy elillanjon.

  2. Nekem a legnagyobb problémám a látogatók konvertálása. Van az oldalamnak látogatottsága, de elmaradnak a rendelések. Már felkértünk egy marketingest, hogy nézze meg mit lehet tenni. Érdemi változás nem történt. Esetleg van valami ötleted?

    1. Kedves János,

      Igen, ez elég gyakori probléma a weboldalaknál. Vannak látogatók, de az eredmények váratnak magukra. Érdemes ezeket a kérdéseket megvizsgálni:

      Mi vagy ki fogadja az olvasót, aki beérkezik az oldaladra?
      Egyszerű a tájékozódás az oldaladon?
      Könnyű vásárolni az oldaladon?
      Kell regisztrálni a vásárláshoz? Vagy van könnyített vonala az online értékesítésednek?
      Adsz valamilyen hasznos tippet a termékekkel kapcsolatban?
      Ötletet a választás mellé?
      Hol lépnek ki a legtöbben az oldaladról? Vizsgáltad már azt az oldalt?
      Hol fordulnak vissza a legtöbben az oldaladról? Vizsgáltad már azt az oldalt?

      Első körben érdemes ezekre a kérdésekre válaszolnod. A legjobb ha az olvasóid is válaszolnak ezekre a kérdésekre. Egy kis ajándékért cserébe szívesen leírják a véleményüket.

  3. Csatlakozom Marika véleményéhez. Általában /80%/ nem “munka közben jön az ötlet, ezért van a házban papír és toll, szinte mindenhol. Nagyon sok online “tudásanyagom”
    van, amit próbáltam, próbálok átvinni a mindennapokba, de nem mindig sikerül. Néha úgy érzem, nem tudok semmit. A lányom egyszer erre azt mondta, hogy az ember minél többet tud, annál jobban úgy érzi, hogy nem tud semmit, üres a feje.

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.